سفارش تبلیغ
صبا ویژن


با مردم چنان بیامیزید که اگر مردید بر شما بگریند ، و اگر زنده ماندید به شما مهربانى ورزند . [نهج البلاغه]

تحریم جدید شرکتهای ایرانی توسط امریکا
تحریم جدید شرکت‌های ایرانی توسط امریکا

وزارت خزانه داری آمریکا با صدور بیانیه‌ای، گروهی از شرکت‌ها و اشخاص همکار با ایران را به اتهام کمک به دور زدن تحریم‌های نفتی و پیشبرد برنامه موشکی، در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

به گزارش فارس، وزارت خزانه‌داری آمریکا روز سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای گروهی از شخصیت‌ها و شرکت‌های متهم به همکاری با دولت ایران در دور زدن تحریم‌های نفتی و همچنین پیشبرد برنامه موشکی را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
 
این بیانیه، اقدام امروز را «نشانه تعهد دولت آمریکا به اجرای قدرتمند تحریم‌های کنونی» دانسته و هدف از آن را «جلوگیری از فرار از تحریم‌ها در آینده و دستیابی ایران به فناوری‌های حساس در حین مذاکرات»، اعلام کرده است.
 
«کارل لی» (لی فانگ‌ وی) تاجر چینی که پیش از این هم برخی تحریم‌ها علیه او اعمال شده بود، از جمله افرادی است که از سوی آمریکا به همکاری با ایران برای دور زدن تحریم‌ها متهم شده است. وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه امروز خود، او و چندین شرکت زیرمجموعه وی را تحریم کرده است.
 
«سعید العقیلی» بازرگان اماراتی نیز دیگر شخصی است که از سوی آمریکا به همکاری با ایران و راه‌اندازی شرکت‌های صوری متهم شده و در لیست تحریم‌ها قرار گرفته است.
 
وزارت خزانه‌داری آمریکا علاوه بر این یک فرد پاکستانی‌الاصل و همچنین 8 شرکت چینی را در لیست جدید تحریم‌های خود قرار داده است.

 

کد خبر:188301 -

منبع:رجانیوز



کلمات کلیدی :

:: برچسب‌ها:

نویسنده : علیرضا(ش)
تاریخ : 93/2/10:: 6:29 عصر

حشره کش الکتریکی شارژی(با طرح راکت تنیس)

قیمت: 13500 تومان

حشره کش الکتریکی شارژی با طرح راکت تنیس دارای یک عدد چراغ ال ای دی برای جذب حشرات حشره کش الکترونیک یکی از اون وسایل بسیار بسیار مفید برای شب های پر پشه تابستان است. این وسیله همان مگس کش خودمان است، منتها تکنولوژی در داخلش تزریق شده است. تمام شد دوره دنبال مگس دویدن و پشه روی هوا گرفتن و پیف پاف زدن و قرص ضد پشه خریدن و کرم ضد پشه مالیدن و شب های توی پشه بند خوابیدن با این پشه کش برقی در کسری از ثانیه می شه پشه رو با برق از بین برد. طرز کارش مثل همان پشه کش های برقی با لامپ بنفش است که توی رستوران ها و اغذیه فروشی های خودمان هم به وفور دیده می شود.

حشرات از قبیل پشه و مگس را در کمتر از چشم به هم زدن از بین میبرد از شر مزاحمت حشرات پرنده مانند پشه و مگس بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر برای انسان رها می شوید قابلیت جذب حشرات به سمت راکت با استفاده ار انرژی الکتریکی ،حشره را به سرعت از بین می برد به دلیل شکل ویژه دستگاه در همه جا میتواند استفاده شود و لطمه ای به دکوراسیون منزل و یا محل کار شما وارد نمیسازد
تـــوجـــه : لطفا نام و نام خانوادگی ، شماره موبایل ، شماره تلفن ثابت و آدرس خود را به همراه کد پستی به صورت کامل وارد نمایید تا محصول بدون هیچ مشکلی و در کمترین زمان به دست شما برسد ..... جهت ارسال محصول نوشتن کد پستی 5 یا10 رقمی در انتهای آدرس الزامی است.... مثال : خوزستان - اهواز - خیابان عامری - پلاک 21 - کد پستی 2334875690 ..... پرداخت وجه به مامور پست ..... تحویل 2 الی 7 روز کاری ..... با تشکر

برخی از ویژگیها
1) دارای یک عدد چراغ ال ای دی برای جذب حشرات  2) قابلیت جذب حشرات به سمت راکت با استفاده ار انرژی الکتریکی  3) حشره را به سرعت از بین می برد  4) به دلیل شکل ویژه دستگاه در همه جا میتواند استفاده شود  5) و لطمه ای به دکوراسیون منزل و یا محل کار شما وارد نمیسازد


خرید حشره کش الکتریکی شارژی(با طرح راکت تنیس)

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

alireza68